Παρασκευή 1 Ιουνίου 2007

Yes, we' ve got a winner!

ΟΚ, ελπίζω να κερδίσω την έγχρωμη τηλεόραση...

1. Η απόλυτη ευτυχία για εσάς είναι;
Κάποιες στιγμές κατά το κυνήγι της ευτυχίας.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η φασαρία του συγκατοίκου μου.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Σήμερα το βραδάκι.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας;
Το μίσος μου στις λεπτομέρειες.

5. Το βασικό ελάττωμα σας;
Το χιούμορ όταν ΔΕΝ πρέπει.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σ’ αυτά που δεν έχουν και τόσο μεγάλη σημασία.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Ξέρω και εγώ. Με εμένα στο μέλλον μάλλον. Όχι, όχι. Δεν ξέρω.

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Ο Μητροπολίτης Τιράνων Αναστάσιος ως προσωπικότητα.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Με την Π. Ταξίδι με τραίνο στην Ευρώπη μ’ ένα σακίδιο, λίγα λεφτά και χωρίς πρόγραμμα.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Πέτρος Τατσόπουλος, Μίλαν Κούντερα

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άνδρα;
Σιωπηλά να κρατάει τον λόγο του.

12. …και σε μια γυναίκα;
Να γνωρίζει το πόση επιρροή μπορεί να ασκήσει, χωρίς να την ασκεί ολοκληρωτικά εν τέλει.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Προτιμάω να αγαπώ τραγούδια μόνο.

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
’Ο σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι…’.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
‘Να ζεις, ν’ αγαπάς και να μαθαίνεις’, ‘Άσμα Ηρωικό και Πένθιμο για τον χαμένο Ανθυπολοχαγό της Αλβανίας’, ‘Αυτό το αστέρι είναι για όλους’.

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
‘Φτηνά τσιγάρα’ και ‘Απέραντο γαλάζιο’. Για διαφορετικούς λόγους το καθένα.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Salvador Dali, Keith Haring, Banksy, Jackson Pollock

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το μπορντό μάλλον αλλά και το μπλέ καλό είναι

19. Ποια θεωρείται ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Αν και δεν θέλω να το παραδέχομαι ανοιχτά, η σχέση μου με κάποιους ανθρώπους.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Κονιάκ και καμία βότκα.

21. Για πιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Συναισθηματικά στοιχήματα που έχασα χωρίς να έχω κατεβάσει όλα μου τα χαρτιά.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τον κυνισμό μου κάποιες φορές.

23. Όταν δε γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να ταξιδεύω σκεπτόμενος διάφορα ή να ΤΑ γράφω.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Έχω κάμποσους που παίζουν για την πρώτη θέση και λέω να μην τους φανερώσω πρίν έχουμε νικητή.

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ένα ψέμα;
Όταν είναι πραματικά ασήμαντο ή όταν οργανώνω μια φάρσα. Την πρώτη κατηγορία, προσπαθώ να την εξαλείψω βέβαια.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Έχω 2 αυτή την περίοδο:
-‘Τι σημασία έχει πιά, εδώ που φτάσαμε;’
-‘Μόνο ένας τρόπος υπάρχει να το διαπιστώσουμε…’

27. Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Μέσα στην υγρασία και την ζεστασιά ενός τεράστιου αιδοίου όπως σε κάποια ταινία του Αλμαδοβάρ.

28. Εάν συναντούσατε το Θεό τι θα θέλατε να σας πει;
Έχω χιούμορ τελικά. Παίζεις ζάρια;’
Ή
‘Χρειάζομαι έναν βοηθό. Ψήνεσαι;’

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτό τον καιρό;
Κλείνω κάποιους κύκλους και κάνω απολογισμό αλλά σε γενικές γραμμές καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: