Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2007

Και άλλες 5...

Μπορεί να ακούγεται εύκολο, αλλά όταν έκατσα να σκεφτώ και να γράψω 5 πράγματα, δυσκολεύτηκα. Ωστόσο προσπάθησα. Ορίστε:

1. Δεν έχω φανταστεί ποτέ τον εαυτό μου να ζεί μόνιμα σε μέρος χωρίς θάλασσα. Λατρεύω την θάλασσα. Με ηρεμεί.Είτε είμαι στεναχωρημένος, είτε χαρούμενος, πάντα θα βρώ τον χρόνο και θα χαρίσω στον εαυτό μου μια βόλτα στην θάλασσα. Έχω μάλιστα βρεί και συγκεκριμένες τοποθεσίες άλλες για βόλτα με παρέα, άλλες μόνος, άλλες για χαρές και άλλες για να σκεφτώ. Καμιά φορά κιόλας, αν και όχι χειμερινός κολυμβητής μπαίνω κιόλας ανεξάρτητα απο τον καιρό.

2. Η πρώτη διαπίστωση με οδήγησε να σπουδάσω κάτι συναφές. Μέχρι τα 15 - 16 ήθελα να γίνω 'Γιατρός χωρίς σύνορα΄. Μάζευα κιόλας τα περιοδικά που εξέδιδαν. Μετά πέρασα μια φάση που δεν ήθελα να γίνω τίποτα και μέχρι να το συνηδητοποιήσω και να οργανωθώ, κατέληξα στην Μυτιλήνη (επιτυγχάνωντας μόνο το 'στα σύνορα' ) να με μαθαίνουν οι λοιπές πρωτοετείς συμφοιτήτριες μου τα μυστικά του νοικοκυριού. Δυσκολεύτηκα αρκετά τότε να προσαρμοστώ.

3. Όταν ήμουν μικρός, φανταζόμουν τον εαυτό μου στα 16, στα 18, στα 25, στα 40. Σπουδαίος μου φανταζόμουν. Τώρα που μπαίνω στα 23 δεν μου φαίνομαι και τόσο σπουδαίος. Όταν συνηδητοποίησα πως μάλλον δεν γινόμαστε αυτό που φανταζόμασταν μικροί, αποφάσισα να χαλαρώσω. Αυτό μου δίνει μια τρομερή ελευθερία και τον χρόνο να σκεφτώ πως θα τα καταφέρω.χεχεχε!

4. Μεγάλωσα περιτρυγυρισμένος απο κοπέλες. Σε ένα σχολείο που παλιότερα ήταν θηλέων και όταν πήγα είχε μόλις αλλάξει ο κανονισμός (θυμάμαι στο δημοτικό σε μια τάξη, να είμαστε 3 αγόρια και καμιά 20αρία κορίτσια - καλές εποχές τότε - είχα καταφέρει να μπώ στο top 3 ωραιότερων αγοριών της τάξης ;) ) και σε ενα σπίτι με 2 αδερφές. Πάντα είχα πολυ καλή επαφή με το αντίθετο φύλλο. Παρόλαυτα, ακόμα με μπερδεύουν. Σπάνια ήθελα πολυ μια κοπέλα. Και πάντα για κάποιον χαζό λόγο σχεδόν ποτέ δεν μπορούσα να την έχω. Για τις λίγες αυτές κοπέλες, μπορώ να θυμηθώ απο άπειρες μικρές χαζές λεπτομέρειες (απο το πως κρατάει το τσιγάρο, τι φόραγε τότε π.χ.) μέχρι και πιο σημαντικά (τα μάτια της, το αρωμά της - τρομερά σημαντικό, το περπατημά της κ.α.), παρόλο που γενικά ξεχνάω σημαντικές πληροφορίες και λεπτομέρειες.

5. Μπορώ να χαρακτηρίσω τον εαυτό μου ως αναγνώστη της τουαλέτας.(και όχι Έχω αφιερώσει άπειρες ώρες διαβάζωντας διάφορα πράγματα στο μέρος που και οι 'Βασιλιάδες πάνε μόνοι, χωρίς συνοδεία'. Στις πανελλήνιες, την τιμητική τους είχαν τα θεωρητικά μαθήματα. Στα φοιτιτικά χρόνια, έδωσαν την θέση τους σε εφημερίδες και περιοδικά. Σχετικά πρόσφατα μάλιστα, ένας φίλος μου πρότεινε ενα΄βιβλίο της τουαλέτας', το οποίο πάλευε καιρό και τελικά τα κατάφερε στον βασιλικό του θρόνο. Έχω δε την εντύπωση πως δεν συσχετίζεται με το γεγονός πως άλλα διαβάζω και άλλα καταλαβαίνω

Αυτά κι απο μένα.

6 σχόλια:

jul είπε...

Υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να χάνεσαι στην θάλασσα? Καλα οχι κυριολεκτικά, αλλά νοητά! Σου φέυγουν όλες οι δυσσάρεστες σκέψεις με την μία..σε ταξιδευει!!!
μακάρι να ήταν το σπίτι μου δίπλα στην θάλασσα

Natalia είπε...

τί έγινε ρε παιδιά;;;
σας κόλλησα όλους;;;
η μαλακία μου είναι κολλητική;;;
χαχαχαααα
στο 1 συμφωνώ, αν και δεν μένω ακριβώς "κοντά" στη θάλασσα...
στο 2, οκ, κοντά έπεσες πάντως...
στο 3 και στο 4 μοιάζουμε πολύ...
όσο για το 5, θα έλεγα ότι είναι αποκλειστικό αντρικό προνόμιο.

Αστάρτη είπε...

Είδες;
Εύκολο ήταν τελικά!
Κι εγώ με φανταζόμουν πολύ σπουδαία οταν ήμουν πιτσιρίκα. Φαντασία που έχουν όμως τα παιδιά!
Καλή σας μέρα :)

alexis είπε...

για βιάβασμα στο θρόνο προτείνω ανεπιφύλακτα την κωλόγρια (kwlogria.blogspot.com). έχει master χεσολογίας & phd στην πορδόλυσσα!

η θάλασσα έχει μεγάλη δύναμη. σου αλλάζει τη διάθεση στο λεπτό. τον τελευταίο καιρό την βλέπω καθημερινά, και αισθάνομαι πολύ ήρεμη (η καριόλα η Αθήνα μας έχει κάνει όλους τρελούς...)

Ανώνυμος είπε...

ANTRAS ESY!?!?!?!?!?! ;PPPPPPPPP

Ανώνυμος είπε...

:)