Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2007

5 μυστικες εμμονες...

Μεταξύ πρωινού καφέ και τσιγάρου αποφάσισα να απαντήσω στην πρόκληση του xatraxokoritso και Έξις για τα 5 ένοχα μυστικά τα οποία ελπίζω να σας προβληματίσουν και να αλλάξουν την γνώμη σας για μένα προς το χειρότερο…!

Θα επικεντρωθώ κυρίως στα παιδικά μου χρόνια γιατί το όλο κακό συνήθως πάντα από εκεί ξεκινά….

Λοιπόν , βαθιές ανάσες και ξεκινάμε…. :


1 . Έχω αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση με τον ύπνο από μικρός , θα την χαρακτήριζα ως σχέση οργής και πάθους , γιατί από θέμα ποσότητας είναι ελάχιστος ενώ από ποιότητα μπορώ να πω ότι πάμε καλά ,κοινός μικρής διάρκειας ύπνος αλλά ικανοποιητικού αποτελέσματος πάντα . Το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι αν δεν υπάρχει ρόλοι μέσα στο δωμάτιο που κοιμάμαι δυσκολεύομαι πολύ να κοιμηθώ(κάποια στιγμή είχα φτάσει σε σημείο να κοιμάμαι με 3 ρολόγια στο δωμάτιο…) και αν δεν έχει μαξιλαροθήκη το μαξιλάρι δεν μπορώ να κοιμηθώ . Μ’αρεσει να γαργαλάω την παλάμη μου με την γωνία τις μαξιλαροθήκης στο κενό που έχει με το μαξιλάρι , κάποια στιγμή όταν το έψαξα αυτό μου είπαν ότι μάλλον έχει να κάνει με τον μητρικό θηλασμό…ασχολίαστο…!!!!


2 . Ως την ηλικία των 16 δεν είχα καταφέρει να κόψω τα νύχια μου ποτέ μόνος μου , γιατί ανατριχιάζω από την επαφή του νυχιού με το μέταλλο…!Μετά τα 16 θεώρησα πως μάλλον είναι καιρός να απεξαρτηθω από την μανούλα μου και πείρα την τύχη των νυχιών μου στα χέρια μου….

3 . Ως τα 9 μου πίστευα πως αν δεν αναβοσβήσω το φως , δεν ανοιγοκλείσω την πόρτα , δεν αναβοσβήσω την TV 4 φορές θα πεθάνει κάποιο δικό μου πολύ κοντινό συγγενικό πρόσωπο…!Πρόσφατα ανακάλυψα ότι το έχει πολύ κόσμος αυτό , αλλά κολλάει ο καθένας σε διαφορετικό αριθμό….

4 . Τα τελευταία 6 χρόνια που λείπω από το σπίτι δεν έχει περάσει μέρα που να μην με έχει πάρει τηλέφωνο η μανούλα μου μεταξύ 11-11.30 μ.μ ,πάντα την ίδια ώρα….

5 . Έχω αναπτυγμένη την αίσθηση της όσφρησης περισσότερο από τις άλλες αισθήσεις , μπορεί ένα άρωμα , μια μυρωδιά να μου αλλάξει την διάθεση και να με πάει χρονικά περίπου στο σημείο που την έχω ξανασυναντήσει….

Μην βιασθείτε να βγάλετε συμπεράσματα για μένα….

Θα υπάρχει και δεύτερο σκέλος στο συγκεκριμέναo post , γιατί ως γνωστόν γράφουμε 2 blogger σ’αυτό το blog….

Καλημέρα σε όλους ….

10 σχόλια:

jul είπε...

χαχα
αυτο με τα νύχια το έχει πολύς κόσμος!!!!
Οσο για το τηλ. με την μανούλα σου το ίδιο ακριβώς γίνεται και με την δική μου...αλλα την παίρνω εγώ παντα μέχρι τις 09.30 καθε μέρα...αν καθυστερίσω ανησυχει και με σκίζει στα τηλέφωνα:):)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ "γαργαλεύομαι" συνέχεια: ανάμεσα στα δάχτυλα, του χεριού ή και του ποδιού. Λατρεύω τις κουβέρτες που έχουν σκληρές γωνίες γιατί τις περνάω ανάμεσα από τα δάχτυλα του ποδιού μου. Όσο για τα δάχτυλα του χεριού, από γωνίες σε πουκάμισα, στο σεντόνι, μέχρι και αυτοσχέδιες από χαρτοπετσέτες!!!
Χι! Χαίρομαι που ανακαλύπτω ότι και άλλοι έχουν τέτοια "βίτσια"

STATLER-WALDORF είπε...

@ Julia – Έτυχε στα 6 χρόνια μια φορά να μην με πάρει τηλέφωνο και έψαχνα πρακτορείο για να βρω εισιτήρια , γιατί πίστευα ότι κάτι κακό είχε γίνει , τελικά με πείρε κάποια στιγμή τα ξημερώματα και μου είπε ότι ο αγαπημένος Θειος μου δεν ήταν πια μαζί μας .Δυστυχώς εισιτήρια δεν μπόρεσα να βρω και τους το κρατάω ακόμη , γιατί δεν με είχαν ειδοποιήσει πιο νωρίς…

@ Εvita – Από βιτσιά τίποτα άλλο , είπες χαρτοπετσέτες και θυμήθηκα ότι μικρός έτρωγα χαρτοπετσέτες κρυφά από τους δικούς μου γιατί καταλάβαινα ότι δεν ήταν καλό αλλά μου άρεσε η γεύση τους , ως που το ανακάλυψαν και για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα δεν ξαναμπήκαν χαρτοπετσέτες στο σπίτι…

Ανώνυμος είπε...

Εγώ κόλλησα με το τελευταίο.Μου συμβαίνει πάααααρα πολύ συχνά σε σημείο που καταντάει αηδία.
΄Οσο για αυτό με το μαξιλάρι...τι να πω.Εγώ το παίρνω αγκαλίτσα αλλά μόνο το καλοκαίρι.Αλλιώς δεν κοιμάμαι με τίποτα.Κοινώς ο καθένας με τα βίτσια του.

Mh Xeirotera είπε...

M' arese poly h eksomologhsh, m' arese h evesthisia ths, apo tis kalyteres symmetoxes s' auto to pexnidi pu exo diavasei. Efxome kala taksidia sth blogosfera...

Efxaristo ke gia thn episkepsh sto blog mu.

Kalh evdomada :)

Αστάρτη είπε...

Oντως πολύ διαφορετικό απο όσα έχω διαβάσει.
Περιμένουμε και το δεύτερο σκέλος.
Καλημέρα guys...

david santos είπε...

Hello!
This work is very good
Thank you

AVRA είπε...

καλησπερα!

η αδερφουλα μου ειχε αυτη τη μανια με τις κουβερτες και τα μαξιλαρια..να χαιδευει τα δαχτυλα της στις ακρες τους....

μου τη θυμισες τωρα και ειναι αρρωστουλα...θα την παρω να τις στειλω φιλια...

φιλια και σε σενα!

STATLER-WALDORF είπε...

Καλά, συγκάτοικε, με κούφανες!!!

Πωπω, με τι ανθρώπους μοιράζομαι το σπίτι;χεχεχε

Υ.Γ.Επιστρέφω Τετάρτη

STATLER-WALDORF είπε...

@ pj – Έτυχε τελευταία να πάω Cinema για να δω για το “Άρωμα “ (εννοείτε ότι το είχα διαβάσει παλιότερα ) , το πάθος μου και ο εθισμός μου στις μυρωδιές μπορώ να πω ότι με προβλημάτισε λίγο…

@ mhxeirotera –Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και είμαι από τους ανθρώπους (όπως και όλοι μας μάλλον , αλλά μερικοί φοβούνται να το παραδεχτούν…) που χρειάζονται να ακούν καλά λόγια για να συνεχίζουν να ασχολούνται με κάτι , σύντομα υπόσχομαι πολύ περισσότερες αποκαλύψεις ….

@ astarth – Tο δεύτερο σκέλος θα είναι σύντομα κοντά σας για να σας προσφέρει ελπίζω περισσότερες συγκινήσεις….

@ david santos – Eyxaristoyme gia ta kala sou logia ( μιας και τα αγγλικά μου είναι ένα από τα αδύναμα σημεία μου προτίμησα αυτό τον τρόπο γράφεις και οποίος κατάλαβε….κατάλαβε…

@ avra – Τα περαστικά μου στην ξαδερφούλα σου avra , αν και με ταλαιπωρεί εδώ και μια βδομάδα και μένα μια ίωση που δεν λέει να με αφήσει , όποτε την καταλαβαίνω….

@ Statler –Σε περιμένω με ανοιχτές αγκάλες γιατί η κατάσταση του Ανδρικού δεν παλεύετε πια (Ανδρεας=3ος συγκάτοικος ….)…S O S . . .