Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2007

Σκέψεις....





Σκέφτομαι άρα υπάρχω η ζω για να με βασανίζουν οι σκέψεις μου? Συνήθως τους φυσιολογικούς ανθρώπους τους προδιαθέτει να μπαίνουν σε μια τέτοια κατάσταση αναζήτησης του εαυτού τους μέρες μουντές, από αυτές που σκέφτεσαι πως είναι καλύτερα να μείνεις σπίτι σου να λιώσεις στον καναπέ σου και να μην χρειαστεί να το κουνηθείς από εκεί αν δεν υπάρχει έλλειψη από αγαθά πρώτης ανάγκης (τσιγάρα κ.τ.λ.).Ως και σ’αυτό έχω καταφέρει να είμαι ανάποδος ! Η μέρα έξω σήμερα είναι απίστευτη , ελπίζω πως η άνοιξη μας χτυπάει την πόρτα πιο νωρίς και δεν είναι τερτίπια του καιρού , και γω δεν έχω διάθεση (αν εξαιρέσουμε ένα μικρό διάλειμμα για καφέ..) να το κουνήσω απ’το σπίτι .

Ως και σ’αυτο με βασανίζει αυτή η ουδετερότητα που χαρακτηρίζει τις σκέψεις μου , φάει η ανάγκη του να μείνω λίγο μόνος σπίτι και να χαθώ στις σκέψεις μου ή είναι τελικά οι θεωρίες του Πολ Λαφαργκ περί δικαιώματος στην τεμπελιά . Το πρόβλημα παντός παραμένει στο ότι δεν μπορώ να απολαύσω μια τέτοια μέρα .

Θυμήθηκα τις δυο αποτυχημένες μου προσπάθειες να περάσω μάθημα υποχρεωτικό 2ου έτους την “ Κοινωνιολογία του ελευθέρου χρόνου “ γραπτός , γιατί κάθε φορά που έπιανα το βιβλίο κολλούσα στο 3ο κεφαλαίο όπου είχαμε την ανάπτυξη της παραπάνω θεωρίας , περνούσα κατευθείαν από την θεωρία στην πράξη . Αποφασίζω να πάω να δώσω το μάθημα εξεταστική Σεπτεμβρίου 4ο έτος σε προφορική εξέταση . Έπρεπε να διώξω όσα περισσότερα μαθήματα γίνετε σε αυτή την εξεταστική γιατί το κακό μάλλον είχε παραγίνει και τα κατάφερα τελικά , πέρασα 12 μαθήματα που αν σκεφτεί κάποιος ότι στα 2 εξάμηνα έχουμε δικαίωμα να δηλώσουμε 14 μαθήματα θα καταλάβει ότι το ποσοστό δεν είναι καθόλου άσχημο .

Εννοείται πως και στην προφορική εξέταση δεν κατάφερα να διαβάσω παρακάτω από το 3ο κεφαλαίο. Μπαίνω στην αίθουσα όπως πάντα καθυστερημένος , μένω ακίνητος για λίγο όταν συνειδητοποιώ ότι είμαστε συνολικά 5 άτομα και καταλαβαίνω πως μάλλον είναι λίγο αργά τώρα πια για να κάνω πίσω . Ξεκινάει η εξέταση ευτυχώς όχι από μένα , αυτή δεν ήταν εξέταση ήταν η ιερά εξέταση , ξεσκόνισμα όλο το βιβλίο από την αρχή ως το τέλος ! Ως που φτάνει η σειρά μου , δεν μπαίνω στην διαδικασία καν να ακούσω την ερώτηση και ξεκινάω να αναλύω την θεωρία περί του δικαιώματος στην τεμπελιά και τελειώνοντας εξηγώ και τους λόγους που με οδήγησαν στο να δώσω ιδιαίτερη βαρύτητα στην συγκεκριμένη θεωρεία , συμπληρώνοντας ο καθηγητής πως οι λόγοι ήταν μάλλον βιωματικοί . Κάπου εκεί κατάλαβα πως δεν είχα καμία ελπίδα να περάσω το μάθημα . Σας πληροφορώ πως το μάθημα το πέρασα με το μοναδικό 10 που κατάφερα να πάρω στην σχολή τόσα χρόνια!!!

Ακόμη δεν έχω κατάληξη στο τι είναι αυτό που φάει , αλλά έτσι και αλλιώς είναι λίγο αργά τώρα πια αφού έχει νυχτώσει….

10 σχόλια:

Natalia είπε...

να σε πω ρε παλικάρι... ανάλυσέ μου τη θεωρία του δικαιώματος στην τεμπελιά που δεν την ξέρω... να' χω κι εγώ κάτι να λέω...

Ανώνυμος είπε...

Πω πω
εσύ με τη θεωρία του δικαιώματος στην τεμπελιά
η sorry girl με τη θεωρία του επόμενου πολιτισμού...
κοντεύετε να καταρρίψετε όλες τις δικές μου θεωρίες.
Πάντως θα ήθελα και εγώ να τη μάθω αυτή τη θεωρία.
(4 φορές η λέξη "θεωρία" σε ένα σχόλιο;Και μία πέντε.Μπράβο...Αυτό θα πει να έχεις λεξιλόγιο.)

Ανώνυμος είπε...

edit:
Και κάτι άσχετο με το θέμα.
το blog δεν το έχω μόνος μου.Απλά η νοικοκυρά(ανώνυμη Μ.)λείπει αυτή την εποχή από το σπίτι.Θα προτιμούσα να μας κάνεις link σαν "Έξις" ή "PJ & Ανώνυμη Μ." ή όπως αλλιώς θέλεις.
Σε ευχαριστώ.

KostasT είπε...

Προτείνω να μας τον στείλετε να κάνει κανένα σεμινάριο διδακτικής στους δικούς μας,μήπως και καταφέρω να πάρω κάαποια στιγμή πτυχίο..!

Καλημέρα!

Αστάρτη είπε...

Εεεελα..δεν θέλω ηττοπάθειες!
Τρώγοντας έρχεται η όρεξη λέει ο σοφός λαός.
Σήκω πάνω,κάνε ένα μπανάκι κι πήγαινε έξω στον κόσμο.
Απο εκεί που δεν το περιμένεις έρχεται.Είδες τι έγινε με το μάθημα;
Καλημερα :)

STATLER-WALDORF είπε...

@Natalaia & PJ – Ετοιμάζω αναλυτική ανάπτυξη της θεωρίας περί δικαιώματος στην τεμπελιά σε επόμενο post , απλός πρέπει να έχω το συναίσθημα για να κάνω την ανάλυση και η σημερινή μέρα δεν με προδιαθέτει για κάτι τέτοιο….

@kostast – Ο βαθμός αν και δεν το έψαξα μπορεί και να μην οφείλεται στην ρητορική μου ούτε στον τρόπο ανάλυσης μου της θεωρίας αλλά μάλλον οφείλεται στον παράγοντα τύχη η κακής μνήμης του καθηγητή , πάντως ο συγκεκριμένος καθηγητής είναι πρωτοπόρος σε μερικά θέματα …καλό και σύντομο πτυχίο , αν και αν θες μια συμβουλή , μην το βιάζεσαι….

@astarti – Λατρεύω ως και αυτές τις μαύρες και μουντές μέρες της ζωής μου , τις θεωρώ άκρως δημιουργικές , αν και για να’μια ειλικρινείς προτιμώ τις όμορφες και ηλιόλουστες μέρες σαν την σημερινή….

Καλημέρα σε όλους , έχει υπέροχη μέρα σήμερα , τρέχω να αδράξω την ευκαιρία και να λιώσω κανένα 5ωρο για καφέ για να νιώσω δημιουργικός….

Και κάτι τελευταίο η photo κλεμμένη από άλλο bog , να με συγχωρέσει ο καλλιτέχνης , απλός μου άρεσε και κολλούσε και στο θέμα και είπα να την βάλω..

pietà είπε...

Μπορείς να προσπαθήσεις και στις λοιπές συναναστροφές αυτό που κατάφερες με το μάθημα... Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να πιάσει!!! Βέβαια, όχι συναναστρεφόμενος τους τέσσερις τοίχους σου...

jul είπε...

Μερικές φορές η μιζέρια και η σμπαρίλα που με πιάνει εινται τέτοια που μπορει να λιωσω στον καναπε και στο κρεββάτι... μέχρι καποια στιγμη που σηκώθηκα, έκανα ένα μπανιο - συνήλθα αμέσως - και βγήκα για μια βόλτα...
Καντο...θα σου αλλαξει την διαθεση!
Το καλοκαιράκι κοντοζυγώνει!!!!

Trilian είπε...

... τουλάχιστον θα έχεις να λες πως ότι κάνεις το κάνεις σωστά! Εδώ να τεμπελιάσεις είπες και πήρες 10!!! :)

STATLER-WALDORF είπε...

@ pieta – Μάλλον είναι η ανάγκη που μου γεννιέται για κάτι τέτοιες μέρες , θεωρώ πως οι σκοτεινές είναι οι πιο δημιουργικές μας μέρες σε βάζουν κάτω οι σκέψεις και δεν σε αφήσουν να αναπνεύσεις , όταν πάρεις όμως την πρώτη σκέψη μετά νομίζεις πως τα έχεις βάλει όλα σε μια σειρά ως την επόμενη φορά…!Μια τέτοια μέρα ήταν και αυτή….

@ julia - Μάλλον καταβαθος αυτές τις μίζερες μέρες μ’αρεσει να τις ζω έντονα. , πίστεψε με ότι δεν είναι και πολλές , τις περισσότερες φορές βρίσκω τρόπο και τις αποφεύγω , αλλά όταν καταλαβαίνω ότι δεν γίνετε να τις αποφύγω τις κοιτάω κατάματα και αρχίζει ο πόλεμος ….

@trilian - Μάλλον περισσότερο θέμα τύχης θα έλεγα πως ήταν και καλής διάθεσης του καθηγητή , αλλά μερικές φορές όταν μας ευχαριστεί το αποτέλεσμα καλύτερα να κοιτάμε αυτό και όχι τους παράγοντες που οδήγησαν σε αυτό…